اتوبار سخاوت‌بار باربری پاسداران با سالها تجربه در زمینه حمل و نقل در 24 ساعت شبانه روز به تمامی مناطق و باربری تهران به شهرستان آماده خدمت گذاری به مشتریان عزیز می باشد. شرکت سخاوت بار با تمامی تجهیزات و پرسنل خود اعم از کامیون، کامیونت، کامیون و وانت و نیسان همراه با کارگر و بدون کارگر، با کارگران مجرب و تسلط کامل بر مناطق مختلف تهران با بسته بندی منظم و اصولی و خدمات ویژه در خدمت شماست.


باربری سخاوت بار شعبه پاسداران

باربری و اتوبار پاسداران سخاوت‌بار با 10 سال سابقه کار در زمینه حمل‌ بار اسباب کشی ، باربری به شهرستان ، حمل اثاثیه و جابجایی وسایل اداری و دفتری و ارائه خدمات ویژه همانند ارسال رایگان مشاور به محل شما، جهت بازدید از محل و ارئه راهکارهای حرفه ای جهت حمل هرچه راحت‌تر و ایمن‌تر بار، همچنین اتوبار پاسداران با ارایه خدمات بسته‌بندی اصولی و منظم و جداگانه تمامی وسایل از قبیل وسایل شکستنی، تزئینی و گرانقیمت و پوشش مناسب مبل و میز نهارخوری، حمل مناسب فرش و اثاثیه منزل به ویژه فرشهای دست‌باف و وسایل با ارزش همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان عزیز را کسب نماید از دیگر خدمات ویژه باربری پاسداران حمل‌ بار سنگین و تخصصی با توجه به بار شما می باشد.

یکی از کارهای سخت در منزل و محل کار به ویژه در اسباب‌کشی‌ ها جابجایی وسایل سنگین از قبیل گاوصندوق می باشد کادر مجرب و حرفه‌ای باربری پاسداران سخاوت‌بار توسط کارگرانی با سابقه و با تجربه بارهای سنگین شما را در براحتی و بدون مشکل جابجا می کند. ارسال کارگر ماهر و مجرب جهت بسته‌بندی وسایل محل کار و منزل شما پیش از حمل بار توسط سخاوت‌بار در تمامی مناطق پاسداران. اتوبار سخاوت‌بار یکی از بهترین باربریهای خیابان پاسداران می باشد که دارای تجربه کاری بالا در این زمینه بوده و تا کنون توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید باربری پاسداران نمونه و پیشتاز در عرصه حمل و نقل شهری

.

شماره های تماس : 02122578398 و 02144298773