اسباب کشی یکی از سخت ترین و طاقت فرسا ترین کارهاست اما زمانی که بتوانید این کار را به درستی انجام دهیم به یکی از ساده ترین و لذت بخش ترین کار ها تبدیل می شود. بسیاری از افراد برای جابه جایی وسایل به زمان زیادی نیاز دارند اگر قصد اسباب کشی دارید فقط کافیست با فنون این کار آشنا شوید تا بتوانید وسایلتان را سریع بسته بندی کنید و به راحتی اسباب کشی را انجام دهید. اگر بدانید چطور اسباب کشی کرده و چگونه سریعاً وسایل خود را جا به جا نمایید این مشکل بزرگ به یک اسباب کشی آسان و سریع و همچنین یک خاطره خوب تبدیل خواهد شد. با رعایت نکات صحیح و اصولی و بسته بندی درست وسایل منزل یک اسباب کشی آسان و سریع را تجربه خواهید کرد.

باربری اسباب کشی آسان و سریع

یکی از دشوارترین مراحل اسباب کشی حمل وسایل سنگین و بسته بندی و جابجایی این وسایل است. اگر شماه هم تجربه یک اسباب کشی را داشته باشید از این دشواری اطلاع دارید. اما مساله مهم این است که در این مواقع باید کار را به کاردان سپرد. هیچ وقت هوس نکنید یخچال یا ماشین لباسشویی را خودتان جابه‌جا کنید، حتی اگر منزل جدید طبقه همکف باشد. چرا که کارگرانی که در این زمینه تجربه دارند نه تنها از لحاظ بدنی برای حمل این نوع وسایل سنگین آماده هستند دارند، بلکه ترفندهایی هم برای جابه‌جایی دارند. ترفندهایی که فقط با تجربه به دست می‌آید و شاید یک بی‌توجهی کوچک هزینه های سنگینی روی دست شما بگذارد. برای جابه‌جایی وسایل منزل و دفترکار، بهترین راه‌ گرفتن مشاوره باربری با شرکت‌های اتوبار است که با ماشین‌های بزرگ خاور، کامیونت و یا وانت بار وسایل را جابه‌جا می‌کنند.

معمولا همراه با هر سرویس باربری چندین نفر کارگر هم فرستاده می‌شود. پس بهتر است از قبل به فکر تهیه آب و شربت و میوه باشید و تدارک این‌گونه موضوعات خستگی درکن را ببینید. وقتی برای بستن قرارداد به شرکت باربری مراجعه می‌کنید، سعی کنید سوال‌های زیادی بپرسید تا از جزییات مراحل کار باخبر شوید. سعی کنید از مدیران این شرکت های باربری سوالات اساسی را بپرسید و قبل از حمل بار در مورد هزینه باربری و مراحل کار به توافق برسید. بدانید که چند کارگر قرار است فرستاده شود. بدانید که آیا دستمزدها ساعتی حساب می‌شود؟ بدانید که در نهایت باید هزینه‌ها را به چه کسی پرداخت کنید و در واقع رئیس تیم چه کسی است؟ بدانید که آیا واقعا سرساعت مراجعه خواهند کرد؟ بدانید که آیا هزینه یخچال و بوفه شیشه‌ای شما جدا حساب خواهد شد یا نه؟

حمل بار و باربری فن و تکنیک است

اسباب‌کشی منزل و حمل بار یک فن و تکنیک است و پر از ریزه‌کاری‌هایی که اگر حتی یکی از آنها را هم نادیده بگیریم، ضررهای جبران‌ناپذیر به خود و دیگران وارد خواهیم کرد. در زمان بارگیری سعی کنید شما هم تیمی تشکیل بدهید تا به بهترین نحو بارگیری انجام شود. گاهی پیش می‌آید که کارگران با وجود داشتن سابقه طولانی در بارگیری خودشان را به کوچه علی چپ می‌زنند تا بتوانند با کار کمتر، دستمزد بیشتری را دریافت کنند. یکی از شگرد‌‌های این افراد این است که از غفلت شما استفاده می‌کنند و وسایل را با چیدمانی نادرست در پشت خاور جای می‌دهند. طوری که وسایلی که به نظر شما با یک بار حمل و نقل قابل جابه‌جایی خواهد بود، نیاز به چندین بار حمل و نقل پیدا می‌کند و در نهایت این جیب شماست که خسارت را باید جبران کند. پس سعی کنید یک نفر را مسوول رسیدگی به وسایلی که کارگرها از منزل شما خارج می‌کنند کنید و نفر بعدی را مسوول چیدمان صحیح، اصولی و درست در پشت وسیله نقلیه کنید. اگر بتوانید خودتان هم بر نحوه جابه‌جایی وسایل نظارت داشته باشید، بهترین کار انجام شده است.

باربری تهران حمل بار آسان و سریع

نکات مفید برای انجام راحت اسباب کشی

1. در حین بسته بندی اسباب خانه بر روی هر جعبه اسم محل آن و محتویاتش را بنویسید و بر روی آن بچسبانید.

2. اگر تعدادی برای کمک دارید پس هر شخص را مسئول یک قسمت از خانه کنید اما در صورتیکه خودتان به تنهایی باید اسباب را جمع آوری کنید بهتر است تا زمانی که بسته بندی اسباب یک اتاق یا بخشی از خانه تمام نشده است به سراغ جای دیگری نروید.

3. یک نکته بسیار مهم که اغلب به آن توجهی نمیشود این است :در زمان جابجایی وسایل، فردی را در منزل جدید مسئول کنید تا کارگرها را راهنمایی کند برای اینکه وسایل هر قسمت را تا جایی که امکان دارد بر اساس نام روی جعبه ها در محل مشخص خود قرار دهد.

4. در خانه جدید هم هر قسمت از کار اسبابکشی را به شخصی بسپارید.

5. هر فرد را مسئول چیدن وسایل شخصی خودش کنید تا آن ها را به سلیقه خود بچیند.

6. هرگز قبل از مشخص کردن جای وسایل، آن ها را باز نکنید چرا که این کار باعث می شود نظم مورد نظرتان اجرایی نشود و وسایل سرجایشان قرار نگیرد.

7. لوازم یا لباس های که جایگاه یا کمدهای آن مشخص است را سریع در جایشان قرار دهید.

8. با قراردادن وسایل بزرگ مانند مبلمان و بوفه در گوشه ها از بهم ریختگی محیط خانه جلوگیری کنید و در نهایت بر اساس فضای باقیمانده به بهترین شکل ممکن آن ها را بچینید.

باربری در تهران اسباب کشی منزل و دفترکار

رعایت نکات مهم در اسباب کشی

1 . از شرکت های شناخته شده در زمینه حمل بار و باربری کمک بگیرید.

2. لیستی از وسایل خود و تعداد جعبه ها تهیه کنید. با بردن هر وسیله به خانه در لیست خود جلوی آن یک تیک بزنید. در واقع بعد از رسیدن به مقصد باید تمام کارتن های خود را شمرده و تمام وسایل را چک کنید تا کامل و سالم باشند.

3. روی بسته بندی نام وسایل را مشخص کنید. در ابتدا مشخص کنید چه چیزهایی باید با هم در یک بسته قرار گیرند، وسایل اتاق نشیمن، اتاق کودک، آشپزخانه و حمام را جدا کنید. روی هر جعبه با جزئیات مشخص کنید چه چیزهایی داخل آن است. روی جعبه هایی که وسایل آن شکستنی هستند حتماً کلمه ی “شکستنی” را ذکر کنید.

4. بر تمام مراحل نظارت وجود داشته باشد. سعی نکنید خودتان همه ی کارها را مدیریت کنید، از والدین و دوستان خود نیز برای این کار کمک بگیرید. هر نفر در یک نقطه از مسیر بوده و بر کار نظارت داشته باشد. باید مطمئن شوید وسایل کامل داخل خانه ی شما می شوند. مراقب باشید کارگران وسایل سنگین را روی هم نگذارند و کارتن هایی که روی آن شکستنی نوشته اید را با احتیاط حمل کنند.

5. قبل از اسباب کشی باید کارهای خانه جدید تمام شده باشند. اگر کارهای خانه جدید هنوز تمام نشده است بهتر است اسباب کشی خود را کمی عقب بیندازید، زیرا کار در خانه زمانی که خودتان هم در آن ساکن هستید سخت است.

6. هر بار از یک قسمت خانه شروع کنید. همه جعبه ها را همزمان باز نکنید، هر بار از یک نقطه کار خود را شروع کنید. بهتر است از اتاق نشیمن که درب خانه به آن باز می شود کارتان را شروع کنید. سپس به نوبت سراغ اتاق های دیگر بروید. می توانید برای چیدن وسایل از دوستان خود نیز کمک بگیرید.


باربری تهران شمال

باربری تهران ، باربری فرمانیه ، باربری قیطریه ، باربری پاسداران ، باربری ولنجک ، باربری نیاوران ، باربری ولیعصر ، باربری میرداماد ، باربری شهرک غرب ، باربری سعادت آباد

باربری تهران غرب

باربری پونک ، باربری صادقیه ، باربری صادقیه ، اتوبار فردوس ، اتوبار شهران ، باربری ستارخان ، باربری مرزداران ، باربری مرزداران ، باربری باغ فیض ، باربری چیتگر