وبلاگ تفریحی خبری باما

وبلاگ اخبار تفریحی شاد جذاب و آموزنده از سراسر وب

۳ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

روش های موثر استراتژی بازاریابی ویروسی

روش های موثر استراتژی بازاریابی ویروسی

استرتژی بازاریابی ویروسی ، بازاریابی ویروسی به مردم این امکان را می‌دهد تا از محصولات و سرویسهای شما به صورت رایگان استفاده کنند. این امکان در جهت چند برابر کردن و سرعت بخشیدن به فروش شما در اینترنت بسیار موثر خواهد بود. ایده پنهان در بازاریابی ویروسی این است که شما تبلیغ خود را به همراه جایزه‌ای در اختیار دیگران برای استفاده یا هدیه آن به دیگران، قرار می‌دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام
سامانه کدال در بورس

سامانه کدال در بورس

کدال مخفف عبارت انگلیسی Comprehensive Database Of All Listed Companies بوده که به معنای سامانه یا پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته شده(فهرست شده در بورس) است. این سامانه در واقع یک سامانه الکترونیکی است که با اقتباس از سامانه‌های اطلاع‌رسانی بورس‌های دیگر جهان راه‌اندازی شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام
خدمات پزشکی بصورت آنلاین

خدمات پزشکی بصورت آنلاین

 

امروزه فناوری اطلاعات در تمام زمینه ها رسوخ کرده و چهره بسیاری از پدیده ها را دگرگون ساخته است. در زمینه پزشکی نیز استفاده از فناوری در حال تبدیل شدن به یک نیاز است و می توان گفت تکنولوژی و پزشکی در سالهای اخیر بشدت بیشتری در جنبهای مختلف در کنار هم قرار گرفته‌اند. ارائه خدمات پزشکی از راه دور در حقیقت یک مفهوم عام است که برای توصیف جنبه های متنوعی از مراقبت های پزشکی از راه دور بکار می رود.

پزشکی از راه دور اصطلاحی جدید است که در استفاده از اطلاعات الکترونیک و تکنولوژی های ارتباطی برای فراهم آوردن خدمات و حمایت از مصرفکنندگان در زمانی که فاصلهای بین دو گروه خدمات گیرنده و خدمات دهنده وجود داشته باشد تعریف میشود.

 

خدمات پزشکی بصورت آنلاین

طراحی سایت برای پزشکان و مراکز درمانی سایت هایی هستند جهت معرفی پزشکان و رزومه آنان، همچنین برای ارتباط نزدیک تر با بیماران و ارائه خدمات آنلاین بهتر بصورت آنلاین.  یک وب سایت خوب می تواند بهترین معرف شما و کسب و کارتان باشد. در حقیقت، فعالیتهای تخصصی شما در حوزه پزشکی و درمانی یک نوع کسب و کار است و برای رشد یافتن نیاز به برندسازی دارد.  امروزه بخش بزرگی از مردم برای بررسی مسائل و بیماریهای خود، ابتدا به جستجوی آنلاین در دنیای مجازی می پردازند. از اینرو طراحی سایت پزشکی قوی و جذاب برای جامعه پزشکان جهت معرفی خود و ارایۀ خدمات پزشکی و همچنین ارتباط نزدیک تر با بیماران لازم و ضروری بنظر می رسد.

 

بازاریابی دیجیتال نقش مهمی در رونق کسب و کارهای پزشکی و برندسازی پزشکی دارد. در این راستا بهره بردن از خدمات یک آژانس دیجیتال مارکتینگ با تجربه می تواند نقش مهمی در پیاده سازی استراتژیهای بازاریابی جهت موفقیت کسب و کارهای حوزه پزشکی و کمک به رشد و معرفی خدمات پزشکی به بیماران داشته باشد.

طراحی سایت پزشکی

خدمات پزشکی و درمان به صورت آنلاین به طرز چشمگیری در حال افزایش است. پزشکان و متخصصان می توانند برای معرفی تخصص و خدمات خود اقدام به طراحی سایت پزشکی کنند. طراحی سایت پزشکی در واقع نوع خاصی از طراحی سایت است که ساختار و چارچوب طراحی در آن عمومی است اما سبک طراحی و سناریو ایجاد وبسایت پزشکی بر اساس حرفه پزشک و نیاز این حرفه انجام می شود. در واقع می توان گفت که طراحی وب سایت پزشکی به گونه ای انجام می شود که ماهیت این حرفه را بتواند به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد

 

انواع سایت های پزشکی

سایت دندانپزشکی

طراحی سایت بیمارستانی

طراحی سایت داروخانه

سایت فروش تجهیزات پزشکی

امکانات لازم جهت یک سایت پزشکی

  • امکان نمایش رزومه
  • پزشک خدمات و دستاوردها
  • رزرو وقت آنلاین برای بیماران
  • امکان پرداخت آنلاین حق ویزیت پزشک
  • اعلام لیست شرکتهای بیمه طرف قرارداد
  • ارسال پیام آنلاین به بیماران
  • نمایش خدمات پزشکی
  • امکان نمایش مکان دقیق مطب با گوگل مپ
  • گالری پیشرفته
  • و امکان قرار دادن تور مجازی درمانگاه یا مطب پزشک
  • ساخت بخش نظرسنجی برای به اشتراک گذاری نظرات و سوالات

 

یکی ازمزیت های طراحی سایت برای پزشکان و مراکز درمانی این است که پزشکان با بیمارانشان می توانند به راحتی ارتباط برقرار کنند، پزشک می تواند اطلاعاتش را راجع به بیماری ها به زبان ساده در اختیار عموم قرار بدهد، بیمار هم می تواند به راحتی از طریق تلفن همراهش علاوه بر کسب اطلاعات راجع به مشکلش، از ساعت کار مرکز پزشکی، سابقه کاری پزشکان اون مرکز و خدماتی که ارائه می شود به راحتی مطلع بشود و حتی سوالاتش را بپرسد و راهنمایی بگیرد به این ترتیب پروسه تشخیص و درمان بیماری سریعتر می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام