وبلاگ تفریحی خبری باما

وبلاگ اخبار تفریحی شاد جذاب و آموزنده از سراسر وب

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

معرفی امکانات مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

معرفی امکانات مهم در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع داده ها و مبادلات اطلاعاتی همچنین استفاده روز افزون مردم در دنیای اینترنت بسیاری از فروشندگان تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند. می توان گفت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مدرن و حرفه ای یک از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی خدمات، محصولات، فروشگاه و دستاوردهای تجارت شما می باشد. طراحی سایت فروشگاهی مناسب با پیاده سازی سئو حرفه ای یکی از بهترین و موثر‌ترین ترین راه های معرفی و ورود به بازار می باشد چرا که تیم باتجربه ما با استفاده از فارغ التحصیلان برتر رشته بازاریابی و توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه طراحی سایت بدون شک بهترین خدمات را در زمینه ورود به بازار آنلاین، افزایش سهم بازار و همچنین پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای برای دستیابی به صفحه اول موتورهای جستجو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام
مهمترین مراحل سئو سایت

مهمترین مراحل سئو سایت

در حقیقت عوامل زیادی در بهبود رنک و افزایش بازدید یک سایت تاثیر گذار است. به گفته یکی از مدیران گوگل “ما برای رتبه بندی سایت ها، 200 عامل را بررسی می کنیم.” گوگل و دیگر موتورهای جستجو تعداد کمی از این فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را بیان نموده اند. سئو به این معنی است که شما این عوامل را یافته و در وب سایت خود پیاده سازی نمایید سپس با بهره گیری از این شاخص های کلیدی رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بالا ببرید. اگر به دنبال جایگاه مناسب و افزایش بازدید سایت هستید باید متوجه این مسئله باشید که سئو یک امر کاملاً تخصصی است. برای دستیابی به نتایج مطلوب و رسیدن به صفحه اول گوگل باید از تجارب و کمکهای افراد متخصص در این زمینه بهره بگیرید.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام
معرفی  باربری کیان بار تهران

معرفی باربری کیان بار تهران

شرکت کیان بار اتوبار و باربری تهران از بهترین شرکتهای حمل و نقل و باربری تهران است که با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه اسباب‌کشی و حمل بار داخل تهران و بین شهری، با اختیار داشتن انواع وسایل نقلیه از جمله وانت بار، نیسان بار، خاور، کامیون و تریلی همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات حمل را به مشتریان ارایه دهد. یکی از موارد مهم در اسباب کشی نحوه بسته بندی و حمل بار می باشد که مستلزم بسته بندی اصولی و تخصصی است اتوبار کیان بار با کادری مجرب و متخصص بهترین کیفیت بسته بندی و حمل را به مشتریان خود ارائه می دهد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام
طراحی سایت بابون وب

طراحی سایت بابون وب

امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع مبادلات تجاری در بستر اینترنت بسیاری از شرکت ها تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند تا بتوانند هرچه بهتر سهم بازار خود را حفظ و یا آنرا گسترش دهند. می توان گفت طراحی سایت شرکتی مدرن و حرفه ای یک از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی کسب و کار، مدیران، دستاوردها، کالاها و خدمات یک شرکت می باشد.

طراحی سایت مناسب با پیاده سازی سئو حرفه ای یکی از بهترین و موثر‌ترین ترین راه های معرفی و ورود به بازار می باشد چرا که تیم باتجربه ما با استفاده از فارغ التحصیلان برتر رشته بازاریابی و توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه طراحی سایت بدون شک بهترین خدمات را در زمینه ورود به بازار، افزایش سهم بازار و همچنین پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای برای دستیابی به صفحه اول گوگل و موتورهای جستجو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام
مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت

مهمترین ضعف ها و اشتباهات رایج در طراحی سایت، کاربرانی که به یک وب سایت مراجعه می کنند با هدف خاصی به دنبال موضوعی هستند .برای خرید محصول ، خدمت، یا اطلاعاتی که می خواهند به یک طراحی سایت مراجعه می کنند. اگر کاربر وارد یک سایت شود و نیازش براورده نشود . وب سایت را ترک می کند و به دنبال یک وب سایت دیگر می گردد تا نیازش براورده شود.

بازدیدکنندگان برای برآوردن اهداف، انجام یک کار و یا برای دریافت پاسخ سوالات خود به یک وب سایت مراجعه می کنند، اگر آنچه که به دنبال آن هستند نیابند به جای دیگری خواهند رفت. با این حال، شما می‌توانید نکات بسیاری از وبسایت‌ها با طراحی سایت ضعیف که مجبور به استفاده از آنها شده‌اید بیاموزید و از این راه ها برای بهبود سایت خود و یا یک مشتری استفاده کنید. چه دلایلی می تواند باعث شود سایت شما بی ارزش شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
زانیار ام