در حقیقت عوامل زیادی در بهبود رنک و افزایش بازدید یک سایت تاثیر گذار است. به گفته یکی از مدیران گوگل “ما برای رتبه بندی سایت ها، 200 عامل را بررسی می کنیم.” گوگل و دیگر موتورهای جستجو تعداد کمی از این فاکتورهای تاثیرگذار بر سئو را بیان نموده اند. سئو به این معنی است که شما این عوامل را یافته و در وب سایت خود پیاده سازی نمایید سپس با بهره گیری از این شاخص های کلیدی رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بالا ببرید. اگر به دنبال جایگاه مناسب و افزایش بازدید سایت هستید باید متوجه این مسئله باشید که سئو یک امر کاملاً تخصصی است. برای دستیابی به نتایج مطلوب و رسیدن به صفحه اول گوگل باید از تجارب و کمکهای افراد متخصص در این زمینه بهره بگیرید.

سئو یا Seo چیست ؟

سئو در واقع بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است. سئو در انگلیسی بر گرفته از Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. سئو مجموعه ای از کارها و عملیاتی است که بر روی یک سایت انجام می شود تا در نتایج غیرپولی گوگل در صفحات برتر نمایش داده شود. بهینه سازی بهتر است در زمان طراحی سایت بصورت صحیح پیاده سازی شود. در یک کلام سئو بازی بهتر بودن است.

سئو حرفه ای

سئو چگونگی کار کردن با موتورهای جستجو است.

بهینه سازی برای موتور جستجو ممکن است انواع مختلف جستجو را دربر گیرد، از جمله جستجوی تصویر، جستجو در ویدیو، جستجوی دانشگاهی، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه. سئو یک سایت شامل فاکتورهای زیادی می‌شود بیش از 200 عامل که توسط موتورهای جستجو بررسی و بازبینی می‌شود.
از دید بازاریابی اینترنتی، سئو به چگونگی کار کردن موتورهای جستجو و اینکه کاربران چه چیزی جستجو می‌کنند و همین‌طور کلمات کلیدی تایپ‌شده و اینکه کدام‌ یک از موتورهای جستجو توسط مخاطبان موردتوجه قرار می‌گیرد را موردبررسی قرار می‌دهد. پس برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیازمند مشاوره با افراد متخصص در این زمینه خواهیم بود چرا که تعداد معدودی از عوامل موثر بر سئو توسط شرکت های جستجوگر بیان شده است. جهت مشاوره رایگان سئو با ما تماس بگیرید.

مهمترین و برجسته ترین مراحل سئو سایت

بهینه سازی یک سایت فرایندی است کاملاً تخصصی و نیاز به زمان و دقت عمل فراوان دارد. در حقیقت، گوگل همیشه در حال تغییر و آپدیت الگوریتم خود است. مسئله مهمتر این است که تمامی موارد مهم امتیاز آور سئو هیچگاه بصورت عمومی بیان نشده است و همین امر می تواند فرایند پیاده سازی سئو را حساس پیچیده و کاملا تخصصی نماید. باید توجه داشت که اشتباه کردن در انجام مراحل کار می تواند باعث عدم گرفتن امتیاز و نتیجه مطلوب و گاهاً حتی موجب جریمه شدن وب سایتها گردد. اما بطور کل مراحل انجام یک پروژه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو شامل : سئو داخلی یا تکنیکال محتواگذاری صحیح و سئو خارجی می شود.

سئو داخلی یا تکنیکال

سئو داخلی که به انگلیسی On Page SEO خوانده می شود به مجموعه ای از فرآیند گفته می شود که با استفاده از بهینه سازی عناصر یک سایت، کدنویسی صحیح و یا حتی قرار گرفتن برخی از کدها مانند سی اس اس و جاوا در جایگاه مناسب و بهینه سازی این کدها که تاثیر مستقیم بر عملکرد و سرعت یک سایت دارد و بسیاری عملیات دیگر موجب افزایش رتبه و افزایش ترافیک سایت سایت می شود. به زبان ساده تر سئوی داخلی شامل محتوا و کدهای HTML می باشد که نتیجه آن در اختیار شما و قابل کنترل می باشد.

استراتژی محتوا گذاری صحیح در سئو سایت

گوگل توجه زیادی به تولید محتوای با کیفیت دارد. افرادی که در زمینه بهینه‌سازی موتور جستجو کار می کنند نباید از محتوای تکراری استفاده کنند به زبان ساده تر نباید محتوا را از سایت های دیگر کپی کنند چرا که این امر براحتی توسط الگوریتم های گوگل قابل شناسایی است . در حالی که با تولید محتوای جدید و رعایت اصول محتوا گذاری می توانیم براحتی نظر گوگل را بخود جلب و امتیاز مثبت برای این کار از گوگل دریافت نماییم.

استراتژی سئو خارجی

سئوی خارجی سایت یا Off-page Seo یکی دیگر از مهمترین عامل‌های بهینه سازی و کسب رتبه در گوگل بحساب می آید. سئوی خارجی به مجموعه عواملی از جمله بک لینک ها گفته می شود که موجب بهبود و افزایش اعتبار سایت می شود. اما باید توجه داشت که این کار هم کاملاً تخصصی است و در این زمینه باید کاملاً هوشیار بود چرا که پیاده سازی اشتباه استرتژی سئو خارجی می تواند بسیار مخرب باشد. پیاده سازی استراتژی بک لینک باید بسیار هوشمندانه و حساب شده انجام شود. بعنوان مثال یک پروژه برای بهینه سازی سئو به بابن! واگذار گردید علیرغم داشتن بیش از 24000 بک لینک باز در نتایج جستجو در صفحات ده به بعد نمایش داده می شد این درصورتی بود که سایت رقیب با داشتن کمتر 150 بک لینک در صفحات نخست برای اکثر کلمه های کلیدی جستجو شده نمایش داده می شد. پس مشخص است که همه چیز گرفتن بک لینک نیست.


طراحی سایت  - طراحی سایت پزشکی - طراحی سایت شرکتی - طراحی فروشگاه اینترنتی  - طراحی سایت سنندج طراحی سایت تهران

طراحی سایت - سئو سایت - مشاوره سئوآنالیز سایت  - افزایش بازدید سایت  - طراحی سایت ارزان