امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای آنلاین با توجه به حجم وسیع داده ها و مبادلات اطلاعاتی همچنین استفاده روز افزون مردم در دنیای اینترنت بسیاری از فروشندگان تمایل دارند که علاوه بر بازار فیزیکی به بازار پر اهمیت و پر رونق آنلاین نیز وارد شوند. می توان گفت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مدرن و حرفه ای یک از مهمترین استراتژی ها جهت معرفی خدمات، محصولات، فروشگاه و دستاوردهای تجارت شما می باشد. طراحی سایت فروشگاهی مناسب با پیاده سازی سئو حرفه ای یکی از بهترین و موثر‌ترین ترین راه های معرفی و ورود به بازار می باشد چرا که تیم باتجربه ما با استفاده از فارغ التحصیلان برتر رشته بازاریابی و توسعه دهندگان حرفه ای در زمینه طراحی سایت بدون شک بهترین خدمات را در زمینه ورود به بازار آنلاین، افزایش سهم بازار و همچنین پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای برای دستیابی به صفحه اول موتورهای جستجو به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از موارد برجسته در طراحی سایت فروشگاهی باکیفیت، شناخت صحیح از نیازهای مشتریان برای هر کسب و کار خاص جهت پیاده سازی و اجرای امکانات پیشرفته مطابق با نیاز و خواسته مشتریان شما می باشد. تمرکز تیم خبره بابن در طراحی سایت فروشگاه آنلاین بر این مسئله می باشد که بجای برنامه نویسی برای امکانات غیر ضروری، ابتدا نیازهای لازم و تاثیر گذار بر رشد کسب و کارتان را شناسایی سپس تمرکز خود را بر پیاده سازی امکاناتی نماید که برای مشتریان و اهداف فروش لازم و ضروری می باشد.


معرفی برخی از امکانات مهم در طراحی سایت فروشگاه آنلاین

ورود به دنیای آنلاین با طراحی یک سایت فروشگاه اینترنتی قدرتمند

پیاده سازی سایت فروشگاهی با توجه به روانشناسی خرید برای هر کسب و کار، طراحی اسلایدر برای فروشگاه، تعریف انواع محصول و دسته بندی های مختلف برای محصولات فروشگاه، فیلتر و جستجوی پیشرفته برای محصولات، امکان تعریف فروش یک محصول با چندین قیمت و رنگ مختلف، امکان تعریف قیمت محصولات با ارزهای خارجی محاسبه و نمایش قیمت به ریال، مقایسه محصولات فروشگاه و صدها مورد مختلف که بنا به نیاز فروشگاه اینترنتی یا درخواست شما در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پیادهسازی خواهد شد.

امنیت در طراحی سایت فروشگاهی

علاوه بر موارد ذکر شده فوق،تیم فنی طراحی سایت بابون توجه ویژهای به بحث امنیت سایت و امنیت خرید دارد. ما در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با پیادهسازی موارد تاثیر گذار و تعریف سپر امنیتی و سپر ضد اسپم یک سایت فروشگاهی قدرتمند و ایمن را برای شما طراحی خواهیم نمود.

رعایت سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای صورت پذیرد که علاوه بر امکانات اصلی به گونه‌ای پیشرفته و کاربرپسند، قطعاً باید به سئو حرفه ای این نوع وبسایتها توجه خاصی شود جای تردید نیست برای ورود به این تجارت پرسود فروشگاه اینترنتی شما باید برای رقابت در موتورهای جستجو کاملاً بهینه و در طراحی آن اصول سئو به خوبی پیاده سازی شده باشد، تا این امکان رقابت با دیگر فروشگاهها را داشته و بتوانید جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو بدست آورید.

طراحی اسلایدر حرفه ای برای فروشگاه اینترنتی

افکت های زیبا، اسلایدر های مدرن و بنرهای شیک

بدون تردید ظاهر گرافیکی مدرن و پیشرفته یک فروشگاه اینترنتی که متناسب با روانشناسی خرید و توجه به نوع و رفتار مشتریان هدف و از طرف دیگر محصولات و هویت برند طراحی شده باشد تاثیر چشم گیری در افزایش فروش و کسب سهم بیشتر از بازار را بهمراه خواهد داشت.

امروزه تقریباً همه فروشندگان متوجه این مسئله شده اند که داشتن یک اسلایدر خوب برای یک وب سایت چه نمعت بزرگی بحساب می آید. برای آنان که می خواهند در نگاه اول کاربران خود را  تحت تاثیر قرار دهند و البته  که این افکتها و اسلایدر های زیبا بر مشتریان قدیمی هم تاثیر قدرتمندی خواهد داشت. البته که مهمترین و وقت گیر ترین قسمت یک سایت طراحی اسلایدر آن می باشد. تیم بابون با توجه به کسب و کارتان زیباترین اسلایدرها و بنرها را برای شما طراحی می نماید.


طراحی سایت  - طراحی سایت پزشکی - طراحی سایت شرکتی - طراحی فروشگاه اینترنتی  - طراحی سایت سنندج طراحی سایت تهران

طراحی سایت - سئو سایت - مشاوره سئوآنالیز سایت  - افزایش بازدید سایت  - طراحی سایت ارزان